گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی اختلالات خواندن در دانش آموزان
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی اختلالات خواندن در دانش آموزان
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی اختلالات خواندن در دانش آموزان
چکیده
ضعف دریادگیری خواندن ونوشتن، بیماری است که ریشه در ژنتیک دارد. یادگیری خواندن و نوشتن پروسه پیچیدهای است که به مرور زمان در سلولهای مغزی بایگانی میشود.
و پس از ذخیره اطلاعات اولیه، زمان خواندن یا نوشتن سلولهای مغزی به طور خودکار اطلاعات را پردازش و تحلیل میکنند و افرادی که گرفتار این مشکل هستند.
توانایی مغزی کمتری در یادگیری دارند. ضعف در یادگیری یاکندذهنی مشکلی است که اغلب به صورت خانوادگی مشاهده میشود.
یعنی چند نفر از اعضا یک خانواده ازاین مسئله رنج میبرندو این نکته پژوهشگران آلمانی را بر آن داشته است تا در این زمینه بیشتر تحقیق کنند.
تا چند سال پیش افرادی که دچار اختلال یادگیری بودند، در زمره کم توانان ذهنی قلمداد می شدند.اماپژوهشگران دریافتندکه برخی از کودکان، بهره هوش عادی یا حتی بالاتر از عادی دارند و با وجود این در یادگیری برخی ازدروس آموزشی، با وجود کوشش قابل توجهی که از خود نشان می دهند، ناتوان هستند.
فهرست مطالب
چکیده ۲
مقدمه ۳
متن گزارش ۴
علل اختلالات خواندن ودرمان ۴
انواع اختلالات خواندن ۶
درمان اختلال خواندن ۹
شیوه ی تجربه ی زبانی ۱۰
رفع اختلالات خواندن در دانش آموزان ۱۱
نتیجه گیری ۱۳
منابع و مأخذ ۱۴
راهنمای خرید : برای خرید انلاین ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.
همچنین برای دریافت آپدیت نمونه سوالا ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:
کانال تلگرام: https://t.me/dabirfile
کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile
کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile
حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)
دیدگاه ها