مقاله پرسش مهر ۹۷-۹۶ ایجاد روابط حسنه


در حال بارگذاری
۲۹ آبان ۱۳۹۶
ورد قابل ویرایش
20
185 بازدید
۳۹۰۰ تومان
خرید

مقاله پرسش مهر ۹۷-۹۶ ایجاد روابط حسنه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

قسمتی از فایل

نام فایل:مقاله پرسش مهر ۹۷-۹۶ ایجاد روابط حسنه ( احترام متقابل)

چکیده

در سال تحصیلی اخیر نیز مانند سالهای قبل پرسش مهر رئیس جمهور در روز آغازین سال تحصیلی مطرح گردید. پرسش مهر ۹۶ در باره احترام متقابل در محیط مدرسه توسط دانش آموزان به یکدیگر بود.

همانگونه که می دانیم ، آگاهی از نظرات و عقاید افراد جامعه این امکان را فراهم می آورد که تدابیر و تصمیمات دقیق تر و جامع تری در حوزه های مختلف اتخاذ گردد و احتمال بروز برنامه ریزیهای ناصواب را تا حد چشمگیری کاهش خواهد داد.وقتی صحبت از آموزش به میان می آید، اشکالی از آموزش رسمی در مدارس و دانشگاهها در ذهن نقش می بندد غافل از آنکه آموزش از راههای مختلفی چون گروههای مختلف اجتماعی.

با توجه به سن و پایگاه اجتماعی، کتابخانه ها، اینترنت، مطبوعات، رادیو تلویزیون و به طور کلی کلیه شبکه های ارتباطاتی اعم از ملی و فراملی امکان پذیر است و چه بسا رادیو و تلویزون نقش پررنگ تری از نظامهای آموزش رسمی ایفا نمایند.

بنابراین کلیه شبکه های ارتباطاتی نقش قابل توجهی در ایجاد و درونی نمودن یک ویژگی فرهنگی در یک جامعه خواهند داشت که در بستر آن، فرهنگ سازی و فرهنگ پذیری اتفاق خواهد افتاد.

همانگونه که کودک با ورود به مدرسه و قرار گرفتن در جریان روابط دوستانه بسیاری از هنجارهای اجتماعی را آموخته و آنها را درونی سازی می نماید.در مقاله حاضر قصد داریم پیرامون پرسش مهر مطرح شده رئیس جمهور در رابطه با احترام متقابل و پذیرش افکار دیگران در محیط مدرسه بپردازیم.

کلیدواژه : پرسش مهر ۹۶ ،مقاله پرسش مهر،رئیس جمهور،مدارس

مقدمه

آنچه در حیات انسانی حائز اهمیت است نیاز به همزیستی با یکدیگر و روابط انسانی است . روابط انسانی موهبتی است که در انسان به ودیعه گذاشته شده تا بتوانند یکدیگر را درک کنند و با هم زندگی کنند .

روابط انسانی سرمنشا رفع همه نیازهای انسانی است . در سایه ی روابط انسانی روان انسان ، تلطیف می یابد ، استعدادش می شکفد و به بار می نشیند .

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بیان مسئله

اصول مهم درایجاد روابط حسنه از سوی مدیر مدرسه

قوانین و فنون کلی در روابط حسنه :

راه ایجاد رابطه حسنه با معلمین (کارکنان)

راه ایجاد رابطه حسنه با دانش آموزان :

راه ایجاد رابطه حسنه با اولیا

راه های تأثیر گذاری بیشتر معلم بر شاگردان، چیست؟

نقش تأثیر گذار معلم

نتیجه گیری

منابع و ماخذ

 راهنمای خرید:
  برای خرید دکمه سبز(خرید) دربالای توضیحات را انتخاب کنید .
  لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ایمیلdabiranfile@gmail.com بگیرید.

 برچسب ها: