دانلود پیشنهاد ارزشیابی آموزگار سوم دبستان
دانلود پیشنهاد ارزشیابی آموزگار سوم دبستان
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل
قسمتی از فایل
نام فایل:دانلود پیشنهاد ارزشیابی آموزگار سوم دبستان
معرفی نمونه پیشنهادات کاربردی امتیاز آور معلمان سوم ابتدایی :
هشت پیشنهاد برای فرم ارزشیابی معلمان پایه سوم ابتدایی -مناسب برای امتیاز فرم ارزشیابی سالانه آموزگاران کلاس سوم ابتدایی که هر پیشنهاد ۲ امتیاز در فرم لحاظ می شود – بصورت ورد و قابل ویرایش .
تعداد صفحات کل پیشنهادات ۴۱ صفحه و موضوع آن در زیر آمده است :
۱ – راهبردی نو در تدریس علوم تجربی سوم دبستان
۲ – راهبردی جدیدبرای آموزش نمازبه دانش آموزان سوم دبستان
۳ – شیوه ای مناسب برای یادگیری ضرب به فراگیران سوم دبستان
۴ – چگونه یک تدریس حرفه ای در پایه سوم ابتدایی داشته باشیم؟
۵ – پیشنهاداتی جهت کنترل ، ارزیابی و بازخورد تکالیف
۶ – شیوه ای مناسب برای یادگیری ضرب به فراگیران سوم دبستان
۷ – پیشنهادهای مناسب برای تدریس فارسی سوم ابتدایی
۸ – چگونگی استفاده از روش بحث گروهی برای دروس سوم ابتدایی
خلاصه ی یکی از پیشنهادات بالا:
- روش های نوین تدریس زبان وادبیات فارسیاستفاده از روش تدریس فعال وهمگام با روزروش های تدریس معلم را ویژگی خاص می بخشد .
هدف از این مقاله آشنایی معلمان با روشهای نوین تدریس زبان وادبیات فارسی.
واستفاده آنها در کلاس وغنا بخشیدن به محتوای دروس وحرفه ای با ر آوردن معلمان وخدمت به اعتلای کیفیت آموزش وپرورش میباشد .
- یادگیری از طریق همیاری
معلمان بایدبه دانش آموزان فرصت دهند تا به صورت گروهی و از طریق همیاری به یادگیری اقدام کنند .
یادگیری از طریق همیاری یک قالب یا چهارچوب آموزشی است که در آن گروه های دانش آموزی ناهمگن از سوی معلم شکل داده می شوند و به فعالیت می پردازند.
هدف نهایی از کاربست الگوی تدریس یادگیری از طریق همیاری دستیابی به فعالیت های عالی ذهنی است.
دیدگاه ها