no-img
سایت دبیران فایل

اقدام پژوهی نظم و ترتیب در دانش آموزان - سایت دبیران فایل


سایت دبیران فایل
اطلاعیه های سایت دبیران فایل

ادامه مطلب

اقدام پژوهی نظم و ترتیب در دانش آموزان
zip
آذر ۲, ۱۳۹۶
۳,۹۰۰ تومان
۳,۹۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی نظم و ترتیب در دانش آموزان


اقدام پژوهی نظم و ترتیب در دانش آموزان اقدام پژوهی نظم و ترتیب در دانش آموزان

اقدام پژوهی نظم و ترتیب در دانش آموزان

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

           قسمتی از فایل

اقدام پژوهی نظم و ترتیب در دانش آموزا

نام فایل:اقدام پژوهی نظم و ترتیب در دانش آموزان 

چکیده:اقدام پژوهی نظم و ترتیب در دانش آموز ان

هر نوع رفتاری که از ارزش‌های پذیرفته شده جامعه به دور است و دارای تکرار شدت و مداومت است.

در زمانها و مکانهای متعدد اتفاق می افتد و همچنین رفتاری است که با کاهش کارایی فرد همراه است.

پایبندی به ضابطه ها در یک گروه اجتماعی باعث تداوم آن می شود.

انضباط، اخلاق کلاس درس است و بدون آن کلاس تبدیل به یک ازدحام یا غوغا می شود.

هر رفتار انسان، از جمله محصل، هدف دارد یا هدف گردان است.

دانش آموزان، عملی را بی هدف انجام نمی دهند بلکه می خواهند با آن عمل خود نیاز یا نیازهایی را ارضا کنند.

بنابراین، باید هدف ها و نیازهای ایشان را شناخت و جدی گرفت.

مثلاً اگر رفتار نامطلوبی از دانش آموزی سر بزند نباید تنها جلب توجه را علت آن رفتار بدانیم.

کاربرد اصول و تدابیری می تواند به ما کمک کند که از رخ دادن مشکلات رفتاری جلوگیری کنیم یا آن ها را به حداقل برسانیم.

  • از جمله:

از روز اول آغاز کلاس، مدیریت کامل را اعمال کنیم.

باید روز اول به گروه تازه دانش آموزان خود بگوییم که مقررات ما در اداره کلاس کدام اند و از ایشان چه انتظارهایی داریم.

محیط کلاس را از هر لحاظ حتی فضا و تجهیزات، سالم گردانیم. باید مطمئن باشیم که دانش آموزان ما در کلاس راحت اند.

و در مدرسه احساس آرامش می کنند. فعالیت های یادگیری را طوری طراحی کنیم که برای همۀ دانش آموزان، معنادار باشند.

 

برای این منظور ناگزیریم اصول  تکامل، خصایص رشدی سن، محتوای درسی خاص هر کلاس و رغبت های ویژه دانش آموزان خود را دقیقاً بدانیم.

برای دانش آموزان فرصت هایی فراهم آوریم که موفقیت را تجربه کنند.به تجربه دیده ایم که برخی از دانش آموزان پیشرفت درسی دارند.

با بعضی از دانش آموزان در دروس علمی و برخی در دروس اجتماعی پیشرفت نشان می دهند.

در هر صورت، معلم باید تدابیر و راهبردهایی به کار ببرد که همۀ دانش آموزان، به شکلی، موفقیت را تجربه کنند.

فهرست
چکیده ۶
مقدمه : ۸
بیان وضعیت ۸
یافته های علمی: ۱۰
علل بی انضباطی دانش‌آموزان ۱۰
گرد آوری شواهد۱: ۱۳
دلایل بی انضباطی دانش آموزان: ۱۴
راههای کاهش یا حذف رفتار های بی نظمی ۱۵
انتخاب راه حل موقتی و اجرای نظارت بر آن: ۱۸
گردآوری اطلاعات (شواهد۲): ۱۸
ارزشیابی ونتیجه گیری و گزارش نهایی: ۲۰

اقدام پژوهی نظم و ترتیب در دانش آموزان



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

error: قادر به کپی نمی باشید!!